Vásárolhatok-e regisztráció nélkül?
Igen! A rendelés során csak alapvető adatokat kell megadnia.
Előre szeretnék utalni. Milyen számlaszámra kell utalnom?
Előre utalásos fizetés esetén minden esetben küldünk Önnek egy átutalásos számlát, amelyen megtalálaható a rendelése valamint az utalandó végösszeg (a számla általában a rendelést követő 24 órán belül érkezik meg). A végösszeget a számlán szereplő Raiffeisen Bank Zrt.-nél vezetett 12050002-01028451-00100002-es bankszámlaszára kell elutalni. Hivatkozni az e-mailben elküldött számla sorszámára kell az utalás során.
Mikor kapom meg a rendelt terméket?
Az, hogy Ön mikor kapja meg a terméket az a fizetés módjától valamint az aktuális készlettől függ. A szállítás előtt minden esetben egyeztetünk Önnel, hogy ne érje váratlanul az érkező termék. Ha a termék készletes, akkor a szállítást szerződött futár cégünk akár 48-72 órán belül tudja teljesíteni. Ha nem készletes a rendelt termék, akkor természetesen egyeztetjük Önnel a várható beérkezés időpontját.
Személyesen is át tudom venni a termékeket?
Igen! A megrendelt terméket az alábbi címen veheti át:
Mozaik Kerámia bemutatóterem
5000 Szolnok, Tószegi út 11
Nyitvatartás:
H-P: 8-17h
Sz: 8-12h
Mit tegyek ha az áru átvételekor sérült a csomag?
Amennyiben Ön sérült csomagot kap, az még nem jelenti azt hogy a dobozban található termék sérült, ezért arra kérnénk minden esetben vegye át a csomagot a futár előtt! Amennyiben az áru sérült, kérjen a szállítótól jegyzőkönyvet a sérülés bejelentéséről! Ezek után kérjük haladéktalanul jelezze felénk panaszát. A sérült terméket saját költségünkön kicseréljük, amennyiben jegyzőkönyv készült a sérült csomag átvételéről!
Van-e garancia a termékekre?
Igen, minden termékünkre van garancia. A garancia időtartama gyártó/termékfüggő.
Kérdésem van. Hova írhatok, kit hívhatok?
Kérdéseit az alábbi módokon teheti fel:
- E-mail: [email protected]
- Telefon: 061/8000-444
- Élő online chat a webáruházunkban
Szállításkor beviszik a lakásomba a terméket?
Nem! A kiszállítás költsége nem tartalmazza a megrendelt termék lakásba történő beszállítását.
Honnan tudhatom meg hol tart a rendelésem?
A rendelés állapotáról telefonon tudunk pontos tájékoztatást adni.
Online megrendelés esetén szállítunk-e külföldre?
Csak országon belüli szállítást vállalunk. Külföldi rendelések esetében maximum a határátkelőhelyig tudjuk a terméket leszállítani.
A honlapon bruttó ÁFÁ-s árak vannak-e feltüntetve?
A honlapunkon található árak bruttó fogyasztói árak, az ÁFA-t tartalmazzák.
EURO-val tudok fizetni?
Igen! Az aktuális árfolyamról érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon.
Nem találok egy terméket a honlapon. Ettől függetlenül azt megvásárolhatom Önöknél?
Természetesen ha be tudjuk szerezni és kedvező árajánlatot tudunk adni a kért termékre, meg!
Hol tudom megtekinteni aktuális rendeléseimet?
A rendeléseket bejelentkezés után az alábbi linkre kattintva éri el:
Olcsóbban találtam meg a terméket egy másik cégnél, de itt szeretném megvásárolni. Mit tegyek?
Küldje el nekünk annak az oldalnak a linkjét, ahol olcsóbban találta a terméket és ha van rá mód, akkor kalkulálunk Önnek egy kedvezőbb árat.